Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
TCA schreef:Ik heb zelf ook snel last van balans door rugklachten. heb nu een albion zadel die door zadelmaker ook zeg maar soort opgevuld is bij waar mijn lies zit! Verschild natuurlijk per persoon waar je lekker op zit..
Dan kan je het beste naar een goede zadelmaker, die mensen hebben daar zo onwijs veel verstand van en kunnen je goed helpen. Ik ben heel erg goed te spreken over van rijs! Top service!
crystallady schreef:TCA schreef:Ik heb zelf ook snel last van balans door rugklachten. heb nu een albion zadel die door zadelmaker ook zeg maar soort opgevuld is bij waar mijn lies zit! Verschild natuurlijk per persoon waar je lekker op zit..
Dan kan je het beste naar een goede zadelmaker, die mensen hebben daar zo onwijs veel verstand van en kunnen je goed helpen. Ik ben heel erg goed te spreken over van rijs! Top service!
bedankt voor je reactie heb ff op site van van rijs gekeken
zie alleen dat hij in zuidholland zit en woon zelf in twente (overijsel) dus is beetje ver:P