Dit was het enige topic wat ik zo snel kon vinden, vandaar dat ik het weer even omhoog schop.
Ik snap nu dus echt helemaal niks van de maten van de beugelriemen. Eigenaresse had nieuwe riemen gekocht omdat de andere eigenlijk net wat te lang waren, echter waren deze net zo lang. Zij past er op als ze op het laatste gaatje zit, maar met 1 slag in de beugel nog net te lang, dus heb ik er eigenlijk al 2 nodig. Dit vind ik echter zonde van de riemen.
Daarom wilde ik andere beugelriemen aanschaffen, maar hoe weet ik nu dat ik de goede heb?
Op de nieuwe riemen stond de maat 80-160. Hij mag voor mij zeker 5 cm korter, dus dat komt op 10 totaal.
Nu heb ik van barefoot riemen gevonden, die zijn 140. Zijn die straks dan niet te kort?
Als ik verder online zoek kom ik maten tegen die verschillen tussen de 140/145/150/155 en dan heb je ook nog eens de maten pony en full.. Niet te vergeten combineren ze ook nog dus bijvoorbeeld 130-140 Ik zie door de bomen het bos niet meer
en van welke cm ik nou uit moet gaan.
Heeft iemand enig idee welke maat ik nodig heb? Ben 1.70 en op zich niet hele korte pootjes haha