Singelnijd - ervaringen Norton 'brede' korte singel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cheese

Singelnijd - ervaringen Norton 'brede' korte singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 15:39

Hallo Bokkers! /3

Mijn paardje heeft lichte singeldwang. Ze raakt wat gespannen bij de eerste keren aansingelen.
In de bak of na een tijdje rijden is er niets aan de hand. Toch wil ik het voor haar zo comfortabel
mogelijk maken. Momenteel heb ik een rechte Wintec singel met honingraadstructuur zonder elastiek.
Zijn er bokkers die ervaring hebben met de Norton 'Brede' korte singel van Medhorses?
Deze sprak mij wel aan, en het prijskaartje is behoorlijk wat beter dan bijv. de Le Tixerant.

Afbeelding

Omschrijving:
Norton "Brede" korte singel Korte singel van neopreen met honingraad structuur, wat irritatie door transpiratie en wrijvingen beperkt. Anatomisch, breed gevormd en opgevuld hoge densiteit schuim. Pvc inzetstukken die de druk beperken, om de natuurlijke bewegingen van het paard te behouden, wat de mobiliteit van de voorhand bevorderd. Makkelijk schoon en droog te maken, voor een betere hygiëne voor het paard. Bevestigingsring op de singel voor de hulpteugels, op hun plek gehouden door een synthetische flap. Singelwerk verstevigd door roestvrijstalen gespen aan beide kanten, op dubbel elastiek aan één stuk. Singelmaten: - 50 cm- 60 cm- 70 cm- 80 cm

Graag hoor ik jullie ervaringen :)

Edit: Eventuele andere aanbevelingen mogen natuurlijk ook! (Liefst in de prijsklasse rond 50 euro)

Cheese

Re: Singelnijd - ervaringen Norton 'brede' korte singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 09:34

Niemand? ;)