Tekna peesbeschermers injection

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jujujujulie

Tekna peesbeschermers injection

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 08:30

Ik ben al even op zoek naar goed ventilerende, sterke en mooie peesbeschermers met bijpassende strijklappen voor mijn pony. Ik heb wel interesse voor deze peesbeschermers: http://www.horsetopshop.com/Tekna-Peesbeschermers

Het probleem is nu wel dat ik deze peesbeschermers even heb opgezocht en blijkt dat er op de br en tekna-website staat dat ze enkel bestaan in cob en full...
Nu twijfel ik hard, want is dit dan wel te vertrouwen? Ik heb ze overigens niet alleen hier gevonden, maar ook op een andere website: http://www.debaronesruitersport.nl//pro ... 8fa5a9dd9a

Kent iemand deze peesbeschermers? Zijn ze goed? en is het te betrouwen om ze te bestellen?

sannedeedee1

Re: Tekna peesbeschermers injection

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:44

Volgensmij is horsetopshop wel te vertrouwen, die andere site weet ik niet, ik vind het er niet zo betrouwbaar uitzien.

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 09:13

Ik wil ze liefst in het zwart, dus waarschijnlijk wordt het horsetopshop als ik ze bestel

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 10:12

Als je ventilerende kappen wilt kun je deze beter laten liggen :) het neopreen word namelijk erg warm.

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 10:48

Amiigo schreef:
Als je ventilerende kappen wilt kun je deze beter laten liggen :) het neopreen word namelijk erg warm.

ja? oeie, waar heb je dat gehoord of is het uit eigen ervaring?

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:54

is bewezen en uit eigen ervaring :j een pak van een duiker is ook van neopreen gemaakt zodat ze het niet koud krijgen.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 14:23

Bij Barones kan je goed bestellen hoor! Is mij goed bevallen

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 18:31

Amiigo schreef:
is bewezen en uit eigen ervaring :j een pak van een duiker is ook van neopreen gemaakt zodat ze het niet koud krijgen.

wat is het alternatief dan? voor leer wil ik niet gaan, omdat de benen van mijn pony nogal rap kunnen openliggen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:35

Echt schapenvachtje is het beste. Die zijn het beste qua lucht doorlaten, ook omdat het een natuurlijk product is. Dus die onder bijv leer is beter dan neopreen.

Voor goede ademende beschermers zou je kunnen kijken naar cross beschermers. Ik heb destijds ook nog endurance beschermers gehad, die waren super ademend, maar waren wel pijpkousen. (Merk HAF van oa goedhard)

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 07:35

is dit dan beter: http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... -bont?N=30
Kun je dan beter dit aandoen in de zomer dan een gewoon paar getten met neopreen?

Het is echt lamswol, maar wel geen leer, maar een harde buitenkant... is lamswol en leder nog beter?, maar die vind ik zo rap niet in pony en die zijn ook nog eens hartstikke duur :=

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:39

Wij hebben hier ook eskadron, erg fijn, wij hebben ze zonder en met wol, met beide zweeten ze niet. Zijn wel hun geld waard vind ik :j

jujujujulie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 09:40

sannedeedee1 schreef:
Wij hebben hier ook eskadron, erg fijn, wij hebben ze zonder en met wol, met beide zweeten ze niet. Zijn wel hun geld waard vind ik :j

wordt het wol rap vuil? ik rijdt namelijk heel veel buiten en op mijn weide, dus het zou tegen wat aarde moeten kunnen

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:52

jujujujulie schreef:
sannedeedee1 schreef:

wordt het wol rap vuil? ik rijdt namelijk heel veel buiten en op mijn weide, dus het zou tegen wat aarde moeten kunnen

Ik rijd altijd alleen maar in de bak ermee (met agterberg bodem, en drynage systeem hij is dus nooit modderig) dus bij mij worden ze niet snel vies.
In de paddock hebben ze die andere aan (zonder wol) daar zet je na afloop gewoon de tuinslang op en ze zijn weer schoon :P

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:31

ik heb dalmar kappen, heel erg tevreden mee :j fijne pasvorm en de benen voelen,niet warm aan als ik ze er af haal.