Anky dekje..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xjessiesl

Anky dekje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 19:40

Hallo Allemaal,

Nou ja, de titel zegt het al een beetje. Ik zou graag een Anky dekje aanschaffen.
Dus wat zijn jullie ervaringen hiermee, blijf die mooi onder het zadel? Zakt die niet weg etc.
Ik vind die 55,- toch aardig wat geld, dus wil graag eerst wat ervaringen er over horen!

Groeten,
Jessie!

Snadrem

Re: Anky dekje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:44

Ik heb er goede ervaringen mee. Blijft goed liggen en blijft mooi in model, ook na meerdere keren wassen. Dan heb ik het wel over de nieuwe generatie dekjes (die waar de anti-slip letters op zitten)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:46

Ik vind ze ook fijn. Waarom koop je er niet een van marktplaats of de bokt markt eerst?

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 19:49

StillAngel schreef:
Ik vind ze ook fijn. Waarom koop je er niet een van marktplaats of de bokt markt eerst?

Ik durf niet zo goed 2e hands geld uit te geven. Aangezien ik bang ben dat het niet aankomt en mijn geld dan kwijt ben. Zou het eindelijk beter wel kunnen doen bespaard een hoop geld..

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:50

Ik heb er aardig wat! ik ben er echt super blij mee! ze blijven inderdaad erg mooi in de was qua kleur ect.
Ze zijn inderdaad prijzig maar wel het geld waard, je kan er lang mee blijven rijden zijn niet snel helemaal goor en een voordeel snel droog!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 19:52

Ik hoor tot nu toe alleen positieve reacties, zoals het nu lijkt kan ik dus gewoon een dekje nieuw kopen. Wassen is dus ook geen probleem? Heb bij sommige wel eens gehad dat ze gingen verkleuren etc. Fijn!

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:53

Nee zeker geen probleem, ik heb er een paar van de oude serie maar ik begrijp dat jij dat liever niet doet 2e hands dus dan heb je zoiezo die nieuwe collectie met plak letters en die blijven helemaal mooi!

_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:56

Een tip (aangezien je aangaf liever niet 2ehands te kopen) ze zijn in de aanbieding bij Divoza :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:58

Ik heb een wat ronder gebuikt paard en dan vind ik de Anky pads wat af gaan staan. Heb er zelf een stuk of 4 en gebruik ze met regelmaat. Nieuwere generatie met antislip blijft bij mij beter onder me zadel liggen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:01

Ik heb dus liever die zonder die anti-slip letters.. die mét zijn wat korter onder het zadel, ligt niet mooi vind ik. Wel zijn deze beter gevormd op de rug, maar mijn paard heeft niet zo'n hoge schoft dus het gaat bij mij prima met die rechte. Blijven ook super goed liggen.

Als je het niet aandurft 2e hands te kopen, zoek dan in je regio? Dat kan op marktplaats, maar ook bv op paardenspullen groepen of facebook. Zijn er zat, dus ook vast wel in jouw omgeving. Dan kun je hem ophalen, contant betalen, en zie je gelijk wat je koopt! :)

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 20:07

Heel erg bedankt allemaal. Oh, ze zijn in de aanbieding zie het net ook yes! *\o/*. Dat word hopelijk mijn nieuwe aanschaf! Paard is wat smaller gebouwd dus dat komt wel goed denk ik. Vind de nieuwe kleuren ook wel echt heel gaaf.

Misschien ga ik het wel proberen dat ik de nieuwere versie in de winkel koop en de oudere dan gewoon 2e hands. Kan ik ook meteen kijken wat fijner is onder het zadel.

Slim idee van je dabo, het zal er toch ooit een keer van moeten komen.
(en ik geloof toch dat ik ook maar eens ga kijken naar 2e hands)

kimmie636

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:13

Ik heb er helaas niet zo'n goede ervaring mee.
Bij mij glijd die de hele tijd naar achter. Na het wassen is hij nog steeds mooi in model. En ik zou hem indd ook van mp kopen. Doe ik zelf eigenlijk allen maar. Een eigen paard is al duur zat!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:17

Ik koop ze eigenlijk altijd alleen maar 2e hands... Niet alleen vanwege de prijs, maar dan zijn ze ook niet zo stijf meer haha