@Imre: Heel lief van je, maar dat is helaas te ver weg. We hebben een klein trailerprobleem. Want de vrachtwagen waarmee hij normaal vervoerd wordt, is bezig aanpassingen te ondergaan en nu durft mijn moeder er niet mee te rijden (met hem erin). Want hij loopt braaf de trailer in, maar er ook direct weer uit, en als we de stang snel genoeg dicht krijgen gaat hij vol op de stang zitten voor een tiental seconden. Daar is wel een trucje voor om dat te verminderen, maar mijn moeder vindt de situatie niet verantwoord genoeg op het moment om daar mee te rijden en dus moet ik lopend naar de stalling toe of (indien onze eerste keus lukt) laten we hem halen door de stalling die een zeer grote trailer heeft. Hij past namelijk ook slecht in de meeste trailers doordat hij overmaats is en het moet dus allemaal behoorlijk hufterproof zijn.
Het klinkt een beetje als uitvluchten verzinnen, maar die situatie is best gecompliceerd.
Hij komt, indien we voor een box kiezen, als het goed is inderdaad bij andere paarden te staan in een vrijwel vuurwerkloze omgeving, dus waarschijnlijk zijn de paarden daar ook gewoon rustig (die paarden zijn gewend om 24/7 op stal te staan). Radio aan en klaar.