WOW zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sunnysoes

WOW zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 10:25

Beste bokkers,
Ik heb een paar jaar geleden een WOW zadel aangeschaft van verdwenen fitter A.B..
Helaas heb ik het zadel amper gebruikt, en geen paard meer. Een andere fitter heeft het voor mij uit elkaar gehaald :j :(
Wie heeft tips hoe ik mijn zadel, aanschafwaarde € 2800, aan iemand kan verkopen of is er een fitter bekend die zo'n zadel inneemt. Ervaringen met hoofdkantoor in Engeland. Advies, raad en tips gevraagd...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 10:41

sunnysoes

Re: WOW zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 11:00

Bedankt voor je berichtje. Helaas is dit bericht niet een reactie waarvan ik iets uit de praktijk kan opsteken. Zeker kan ik alle handelssites gaan bezoeken. Het topic heb ik ook wel eens gelezen. En je begrijpt dat ik niet een zadel wil kopen, toch. Voor meer tips hou ik mij aanbevolen. Hoe ga je om met het buitenlandse verkoopkantoor bijvoorbeeld.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 11:04

sunnysoes schreef:
Bedankt voor je berichtje. Helaas is dit bericht niet een reactie waarvan ik iets uit de praktijk kan opsteken. Zeker kan ik alle handelssites gaan bezoeken. Het topic heb ik ook wel eens gelezen. En je begrijpt dat ik niet een zadel wil kopen, toch. Voor meer tips hou ik mij aanbevolen. Hoe ga je om met het buitenlandse verkoopkantoor bijvoorbeeld.

maar je wil je zadel toch verkopen? en info/advies daarover...
Nou dan kun je toch vergelijken op MP en BM en je vragen stellen, advies en informatie in winnen in het WOW topic?
Om daar nu een eigen topic voor te openen :o daar zijn centrale topics voor....

Weet je wel hoe Bokt werkt? ik tem even...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 13:15

Ik heb nu 3 wows verkocht 2 naar het buitenland via mp en Facebook.
Fitters nemen een zadel niet in, je moet bet mazzel hebben met iemand die jou specificaties zoekt

Mijn wows zitten in nl, Zweden en Denemarken

Edit verwacht nuet dat je ondanks zgan er een nieuwprijs voor krijgt ;)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 13:23

Ik heb mijn WoW zadel kunnen verkopen aan mijn fitter :j

Zoals Seven zegt, je zal er niet meer de nieuwprijs voor krijgen. Mijn zadel was 3 jaar oud, had het wel intensief gebruikt maar gewoon goed verzorgd en ik heb er nog de helft van de nieuwprijs voor gekregen. Je kan eens mailen naar verschillende fitters, mss willen ze wel je zadel overkopen. Maar houd er rekening mee dat de prijs die fitters geven altijd minder zal zijn dan de prijs waar jij hem eventueel voor kunt verkopen.
Als jij nog 1500 euro voor dat zadel wilt (ik zeg maar iets), dan zal een fitter en 1200 voor geven zodat die ook nog winst maakt.

Je kan eventueel de verschillende onderdelen van je zadel ook te koop aanbieden op de WoW beurs op Facebook.
Moet je even aan Anjo te Baerts-Triki vragen op Facebook.
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 29-11-14 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 13:25

Contact opnemen met mechteld jonkers, zij is de huidige contact persoon voor WoW in nederland

sunnysoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 15:34

Bedankt voor jullie reacties. Het is dus idd moeilijk om zo een zadel op een normale manier te kunnen verkopen. Ik heb erg veel pech gehad dat de distributeur die ik had, zijn klanten heeft benadeeld. Het paard dat ik toen had liep met het WOWzadel echt wel beter. Alleen was het zadel helemaal verkeerd vastgezet en het Paard is helaas vertrokken. Een kijker naar dat paard zei mij dat het zadel niet goed vast zat. Toen heeft een andere fitter het uit elkaar gehaald. En daar heb ik ook nog kosten voor betaald ook. Haha.
Nu zit ik met een, voor mij, grote investering die nu nog in onderdelen zit. ;(
Ik ga in ieder geval op Facebook kijken, dat wist ik niet. Daarna zal ik me beraden om nog eens contact op te nemen met een fitter.
(Maar het is niet mijn bedoeling om iedere keer meer en meer kosten te maken omdat ik er zelf niets meer aan heb)