Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Weet je tenminste zeker of het goed bij jou en je paarden past
MorganeR schreef:Hoe zit het met bijvoorbeeld deze? http://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-28 ... ltralight/
MorganeR schreef:Okay, dankjewel voor de info! Ik zal er dan denk ik eentje tijdens de kerstvakantie uittesten.
Friesam, zou hij ook geschikt zijn om vaker mee te rijden? Dus 1/2 keer per week? Of kan ik dan beter verder kijken?

prijs kwaliteit is hij het dubbel en dwars waard.
Het is even een uitgave, maar ik heb er zeker een half jaar lang 2x per week mee gereden omdat ik heel veel problemen had met zadels, en hij is nog steeds even mooi en dik als aan het begin.
zijn we hard mee bezig haha. De angloarabier daarentegen is in korte tijd heel veel afgevallen, hij is ook de reden dat ik een barebackpad wil. Ik heb het idee dat het zadel ook niet helemaal goed meer ligt maar het is niet mijn paard dus een nieuw zadel zal er niet komen. Ik ben wel de enige die er nog wat mee doet maar om een zadel te kopen voor een paard wat me, om het zo maar te zeggen, in een keer afgenomen kan worden, en dat ik dan met een zadel dat alleen op dat paard past achterblijf, no thank you... Daarbij hoeft de barebackpad ook niet aangepast te worden als er weer meer bespiering/vet komt.