Weten jullie een inkoper van zadels omgeving Gorinchem / Dordrecht / rotterdam? Heb verschillende zadelmakers gebeld maar vaak alleen op basis van inruil word je aangeboden zadel ingenomen.
Nu heb ik juist zadels waar ik vanaf moet en hoef er geen meer bij.
Ben bang dat je ze gewoon zelf moet verkopen op marktplaats.
Ken eigenlijk geen zadelmakers die zadels 2e hands inkopen zonder inruil. Heel soms als ze opzoek zijn naar een specifiek zadel voor een klant gebeurt het nog wel. Maar die kans is erg klein.
Vientje
Geplaatst: 27-11-14 15:23
Inderdaad, bijna geen enkele zadelmaker doet aan inkoop zonder inruil. Je kunt het misschien op Facebook bij Paarden Zadel proberen (Flevoland), of evt. bij Zadelgemak.nl (Friesland).
Maar waarschijnlijk zul je zelf via Marktplaats, Boktmarkt of Facebook (Facebookgroepen?) moeten verkopen. Kost even wat moeite maar is hier tot nu toe altijd naar tevredenheid gelukt
Als de zadels goed zijn dan gewoon op de bokt markt of marktplaats zetten.
lx3
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-14 15:42
Ja ze zijn nog prima, weet alleen niet zo goed wat ik ervoor wil hebben/ moet vragen. Ik heb er nu 2 op bokt markt gezet.. maar ik heb er nog drie, haha. Ik wacht eerst de reacties hierop wel af.
Veel zadelmakers doen dat bijna niet meer omdat de markt op het zadel gebied echt enorm "prut" is. Inruil is dan vaak wel mogelijk maar toch proberen om je zadel dan zelf te verkopen.
MarcelKemp, dat ben jij denk ik? Ik heb je een mail gestuurd, wie weet Zadelhuisje zit bij ons in de buurt, daar had ik nog niet aan gedacht. Ga ik ook eens contacten!
Mocht het niets worden zet ik ze wel gewoon op internet, maar je kan er maar vanaf zijn