Asymetrische stijgbeugels i.c.m. schuine blokjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Asymetrische stijgbeugels i.c.m. schuine blokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 10:51

Hallo,

Misschien een rare vraag hoor, maar kan het kwaad als er gereden wordt met asymetrische beugels met schuine blokjes erin? Rijden er meer mensen mee? Ik heb even op google/bokt gekeken maar ik kan er niets over vinden.

Margreet

Re: Asymetrische stijgbeugels i.c.m. schuine blokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:58

Wat is het nut daarvan, waarom zou je het doen? :?

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 11:17

Ik was op zoek naar of schuine beugelblokjes of asymetrische beugels. Eenkennis van me heeft nog van die beugels die ik mag gebruiken maar daar zitten dus schuine blokjes in. Ik heb er toch mee gereden en vond t wel fijn zitten eigenlijk :o maar het is niet gebruikelijk blijkbaar?Anders doe ik er gewoon rechte blokken in of doe ik die schuine blokken in de normale beugels. Vroeg me gewoon af of het kwaad kan. ;)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:42

Schuine blokjes in schuine beugels: dan worden ze of EXTRA schuin of juist recht, afhankelijk van hoe je ze erin doet. Dus dubbelop of nutteloos. Wat bedoel je precies? En welk probleem wil je oplossen?

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 17:30

Sorry als ik onduidelijk overkom. Dat ze extra schuin worden snap ik wel de vraag is dus of dat kwaad kan voor mij of dat het uberhaubt nut heeft(deze blokjes in deze beugels.) Het rijd verder fijn. Maar omdat ik het niet kon vinden op internet, dacht ik, ik zal het hier eens vragen :') Met rijden schieten mijn beugels steeds uit en op een of andere manier is mijn voethouding niet goed. Mijn instructeur adviseerde toen om (tijdelijk) schuine blokjes in de beugels te doen, kijken of dat al wat zou schelen.Zo al wat duidelijker of misschien heb ik gewoon een rare vraag :o

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:26

RUI → HAR