Wintec Isabell Werth, altijd een verwisselbare boom?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MisticRider

Wintec Isabell Werth, altijd een verwisselbare boom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 20:12

Ik vraag me af of de Isabell Werth zadels van Wintec altijd een verwisselbare boom hebben?
Heb wat zadels tweedehands zitten bekijken, maar het staat er niet altijd bij of de boom te vervangen is. Wellicht iets met het bouwjaar te maken?

Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

A_nouk

Re: Wintec Isabell Werth, altijd een verwisselbare boom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:46

Ik denk als je gaat zoeken op modellen die niet ouder zijn als 6 jaar zijn ze zeker verwisselbaar :)

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 00:05

De Isabell Werth is altijd met een verwisselbare boom. Maar let goed op, de Isabell heeft een diepe zit en andere wrongen. Op de oudere Pro's staat namelijk ook de handtekening van Isabell maar die zijn dus in werkelijkheid anders als het model Isabell.(helaas zie ik regelmatig pro's aangeboden worden als een Isabell)
Stelregel met Wintec, heeft het een dubbel zweetblad dan kan je de boom verwisselen. Bij enkel zweetblad kan het niet. De enige die een dubbel zweetblad heeft en waarvan de boom niet verwisselbaar is is de oude 250(de huidige 250 is de oude 500) maar die is er alleen in VZH geweest en is bijna niet verkocht en kom je dus ook zeer weinig tegen.