opkoper westernzadels drenthe

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hiphorse

opkoper westernzadels drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 11:12

hallo bokkers,

Ik wil graag mijn westernzadel verkopen (wel voor een fatsoenlijke prijs) en nu vraag ik me af of er niet ergens een winkel/bedrijf in drenthe is die zadels ook opkoopt?
ik heb al wat gegooled maar kan nog niks vinden ...

DubbelFun

Re: opkoper westernzadels drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:39

Ik vrees dat er weinig handelaren/verkopers zijn die zonder iets terug te kopen een zadel zullen inruilen.
Ik weet dat Evelien van Eurohorse soms zadels in consignatie neemt; ze reizen dan mee in haar bus naar belangstellenden en als het verkocht wordt krijg je je geld (bedrag vooraf afgesproken). Bedenk je echter wel dat Evelien dit niet voor niets doet en je er als snel 300/500 euro op zult toeleggen én dat je het zadel wel 'kwijt' bent maar dat het best lang kan duren voor je er geld voor vangt.

Een andere optie is flink met je prijs zakken, dan bereik je een groter publiek al blijft een 2e hands zadel altijd moeilijk om te verkopen gezien het feit dat niemand röntgenogen heeft en je dus nooit kunt zien of het écht goed past.

Een optie kan ook zijn om het op ebay.de aan te bieden en dan te hopen dat er leuk op geboden wordt.