De titel zegt het al... Bestaat het merk CTD nog? Iemand weblink? Ik vind alvast niets terug via de officiële Stubben site. (CTD is of was een dochtermerk van Stubben als ik mij niet vergis.)
Geplaatst: 27-11-14 05:19
Ik heb jaren een CTD zadel gehad nieuw gekocht bij mijn eerste paard in 1992 en enkele weken terug bij aankoop van een nieuw zadel ingeruild. Er zat nog geen krasje op (behalve de normale gebruikssporen) en zelf geen stiknaad of singelstoot kapot.
riskatc
Geplaatst: 29-11-14 17:45
CTD is/was inderdaad onderdeel van Stubben en werd ook door hen zelf geproduceerd, heb zelf ook divers tuig hiervan: Stubben kwaliteit maar dan zonder merk en wat voordeliger. Of het nog steeds geproduceerd wordt, heb het idee van niet. Pas nog een zadelmaker gesproken en hij gaf aan dat de zadels in ieder geval al enkele jaren niet meer geproduceerd worden. Vanwaar je vraag?
Riskatc omdat mijn Stubben gestolen is en een nieuwe Stubben er momenteel qua budget niet in zit. CTD was dan een meer betaalbare optie, maar helaas, als ze niet meer gemaakt worden...