Ik ben nu al drie weken aan het zoeken naar een specifieke kleuren combinatie, maar ik heb schijnbaar weer iets ongelukkigs gekozen....
Ik start officieel volledig in het grijs ( grijs jasje, cap, grijs zitvlak in broek en grijze accenten in witte kleding)
Nu heb ik sinds dit jaar een nieuwe merrie,maar alleen grijs staat haar voor geen meter helaas...
Gelukkig blijkt knalrood haar wel tof te staan, dus ik dacht, prima, maak ik een mooie combinatie van, en ga grijs/roos starten. Kan ik mooi mijn eigen kleding behouden, en toch leuk voor de dag komen.
Inmiddels een knalrode frontriem aangeschaft die erg gaaf staat, en dus vol moed op zoek naar een bijpassend dekje.
En daar... Ligt het grote probleem
Je word doodgegooid met rode dekjes met een grijze rand of bies, maar andersom... Ik kan ze gewoonweg niet vinden..
Ik wil perse grijs met rode accenten ipv andersom, ivm geen zin om als paard van Sinterklaas de ring in te gaan. Juist die kleine accenten maken het chique

Google, marktplaats, boktmarkt, twee ruiterwinkels.. Niemand heeft iets wat geschikt is... Dus ik dacht; misschien weten bokkers wat leuks?
Ik zoek dus; volledig grijs dekje met een rode bies/rand. Bij voorkeur zonder verdere plaatjes etc. Roze, zwart of teveel andere kleuren erin vallen hoe dan ook af. Wie ooh wie weet wat?

let me know als je het weet!
zit ik google af te speuren haha.