Hoi allemaal, Ik heb nu sinds een paar maanden de boots van kentucky. Een enorme kostenpost maar we dachten laten we het nu maar een keer echt goed doen. Het probleem is nu echter dat yf zulke brede benen heeft dat ze achteren net niet helemaal sluiten. Een 2 a 3cm klitteband is dus vrij. Nu mogen ze op 30 graden in de wasmachine en ik borstel ze op stal regelmatig nat af., maar nu is een stuk van de klitteband dus smerig door de mest en zand en hoe goed ik ze ook met een nagelborstel sop en schuur en daarna in de wasmachine. Ze worden niet meer wit! Iemand tips? Ik vindt het voor zoveel geld net niet uitzien omdat ze niet meer stralend wit zijn.
dresjoepie
Geplaatst: 20-11-14 08:28
vanish biotex even in laten trekken uurtje of wat laten zitten Wat toe voegen aan het wasmiddel En wassen maar
Meiske1577, er staat specifiek bij dat je met deze niet door de zee mag. Waarom niet staat er niet bij! Hahaha. Ik ga de vanish wel eens proberen met intrekken op de klitteband.
Wij hebben hetzelfde probleem! Ik vind het ook geen gezicht. Die voor de voorbenen zien er nog prima uit maar de twee voor de achterbenen zitten onder de mestvlekken en met de wasmachine krijgen we het er absoluut niet uit!
Ben benieuwd of de vanish werkt. Kan je het laten weten?