Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaike_Indy schreef:Even twee punten over de OP:
- "Nee,bijsommige combinaties van ruiter/paard/zadel zullen niet werken."
- Wat is een erkend merk boomloos zadel? Ik denk dat hier "bekend" wordt bedoeld?
First_Unique schreef:Ik lees ook weer mee in het nieuwe topic!
Net een mailtje gehad van iemand dat ze graag mijn bankrekeningnummer wil hebben en dat ze dus graag voor de vp mijn zadel wil hebben! Opluchting dus! Was een mooi kortaf mailtje haha! Helemaal toppie dus!nu hopen dat het ook echt doorgaat!
Geryon schreef:First_Unique schreef:Ik lees ook weer mee in het nieuwe topic!
Net een mailtje gehad van iemand dat ze graag mijn bankrekeningnummer wil hebben en dat ze dus graag voor de vp mijn zadel wil hebben! Opluchting dus! Was een mooi kortaf mailtje haha! Helemaal toppie dus!nu hopen dat het ook echt doorgaat!
Toppie![]()
Wat ga jij je nu uitproberen? Want de ghost was niet het ideale zadel voor jou toch? Ik vond het wel oke zitten, maar wil graag nog wat anders uit proberen.
Ik heb op de gok een zadel van ebay besteld (van A&M reitsport). Erg goedkoop, maar kan het gewoon weer terug sturen (dus mocht ie scheef zijn ofzo).
![]()
[ Afbeelding ]
Duurt alleen nog wel even voor ik hem heb. Stomme paypal
Kirsha schreef:Geryon schreef:
Toppie![]()
Wat ga jij je nu uitproberen? Want de ghost was niet het ideale zadel voor jou toch? Ik vond het wel oke zitten, maar wil graag nog wat anders uit proberen.
Ik heb op de gok een zadel van ebay besteld (van A&M reitsport). Erg goedkoop, maar kan het gewoon weer terug sturen (dus mocht ie scheef zijn ofzo).
![]()
[ Afbeelding ]
Duurt alleen nog wel even voor ik hem heb. Stomme paypal
SpannendHad je dat zadel ook niet al eerder hier gepost? Of word ik nou scheel
Ben wel heeeel benieuwd, hopelijk heb je hem snel.
First_Unique schreef:Zij heeft een heather moffet zadel. Semi boomloos inderdaad.. Heb het net even snel opgezocht, had ik nog niet gedaan eigenlijk hihi! Maar ik ga het gewoon even van dichtbij bekijken, weet niet of ik het echt iets vind.. Dat paardje van haar loopt er schijnbaar super onder dus wie weet kan het ook voor ons een uitkomst bieden..