Ik heb zelf instructie gehad van een gediplomeerd tandarts dus weet hoe te handelen, alleen zijn apparatuur is iets te duur voor mijn gebruik.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hannatjuh schreef:Ik kan je hier verder geen tips over geven. maar het eerste wat ik wel dacht was: willen je leerlingen dit ook? zelf zou ik dit namelijk niet toestaan ook al is mijn instructrice geweldig.
dan laat ik het liever professioneel doen door een tandarts/bitfitter. het zou zonde zijn als je geld uit geeft aan zo'n apparaat en hem daarna niet kan gebruiken
Caira schreef:hannatjuh schreef:Ik kan je hier verder geen tips over geven. maar het eerste wat ik wel dacht was: willen je leerlingen dit ook? zelf zou ik dit namelijk niet toestaan ook al is mijn instructrice geweldig.
dan laat ik het liever professioneel doen door een tandarts/bitfitter. het zou zonde zijn als je geld uit geeft aan zo'n apparaat en hem daarna niet kan gebruiken
Het is absoluut niet mijn intentie om wat dan ook te gaan doen in de mond, dat laat ik lekker aan de profs over. Toch vind ik het wel fijn om even mijn hand langs de buitenste kiezen te laten gaan, scherpe haken voel je snel genoeg. Ik heb een lespaard gehad welke steeds verzet toonde, bij het openen van de mond bleek een ruinentand afgebroken en door de sperriem de wang in gedrukt te worden. Dan vind ik het fijn om dat te kunnen constateren en mijn lesklant door te kunnen sturen naar een TA.
Voor veel mensen is de tandarts nog steeds geen vaste routine en zijn ze niet snel geneigd om zelf de tandarts te bellen.
Daarnaast is het een keuze die een lesklant zelf maakt. Ik wil alleen de mogelijkheid kunnen bieden.