Ervaringen Luba paardendekens?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Ervaringen Luba paardendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 10:20

Wie heeft er ervaringen met de dekens van Luba paardendekens?

Voor onze shet zoeken we een deken, die goed waterdicht is aangezien hij 24/7 buiten stat dus dat is echt een MUST.

Hoor graag jullie ervaringen :-)

Gaia

Re: Ervaringen Luba paardendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 16:03

Ik heb lang geleden een luba regendeken gehad. Hij lag mooi op mijn tinkermerrie, en was leuk geprijsd, maar toen hij niet waterdicht bleek, gaven ze niet thuis. Dus ik had eigenlijk gewoon pech. Geen goede ervaring dus.

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:36

Ik heb hier alleen maar LuBa dekens. Zeer tevreden, en ook toen er een ring af ging bij de afsluiting hebben ze dat kosteloos gerepareerd..

Nativo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:50

Ik heb zeer slechte ervaringen met de Luba dekens, ook hun service is naar mij toe slecht.....koop er echt nooit meer één. Doe mij dan maar Bucas vele malen beter.
Had de sterkste nieuwe winterdeken gekocht bij hen, hier was binnen 2 dagen de straatflap al af en na twee weken complete deken aan gort.....

Waterdicht zijn de dekens ook niet, binnenkant lekken de naden.

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 15:57

zeer slechte ervaringen, levering duurt lang, deken was voor een paard die nog nooit een deken heeft stukgemaakt en de 'onverwoestbare' Luba deken zat binnen twee dagen een scheur in en dan geven ze niet thuis... En inderdaad waterdicht zijn ze ook niet