Zoals je in de titel kunt lezen zoek ik een lakhoofdstel maat shetlander , liefst met blingbling frontriem. Budget gaat tot 80 euro, hangt van de kwaliteit af !
In welke ruitershops zou ik zo'n hoofdstel kunnen bestellen ?
Ooteman, voor 50 euro. Zowel zwart als bruin. Wel geen bling bling frontriem.. maar wel met een lakfrontriem! heb deze ook voor mijn shet en past super!
Je kan ook gewoon een losse frontriem kopen, die kan je dat helemaal zelf laten samenstellen met de steentjes in kleuren en grootte zoals je zelf mooi vindt. Of gewoon eentje los kopen die al bestaat, maar dan kan je dus iets nemen wat je echt mooi vindt.
Die van MHS heb ik al, maar vind de frontriem niet zo mooi uitvallen..
Zou toch graag een volledig hoofdstel willen, dan kan ik het gelijk in 1 geheel hebben ipv apart te bestellen.
Leen
Geplaatst: 12-11-14 20:18
Kan je dan niet gewoon een frontriem kopen voor bij je huidige hoofdstel? Of is dat aan vervanging toe? Want dan ben je natuurlijk veel goedkoper uit door een losse frontriem te kopen of eventueel te laten maken.
Edit: Hier zijn een paar websites die frontriemen naar je eigen wensen maken:
Is voor een geheel nieuw hoofdstel , frontriem wil ik niet apart kopen anders ga ik toch boven mijn budget.. laatste hoofdstel ook al gezien,maar toch niet wat ik zoek
Heb vorig jaar een gekocht bij de Divoza, Rossner Lak Hoofdstel. (heeft een bling-bling frontriem) Kleinste maat is maat pony, maar weet niet of hij je shet op het kleinst misschien past? Ik heb m voor een B-pony.