Ik had een winterdeken op de bokt markt te koop staan, al een behoorlijke tijd zonder reacties dus was zelfs een beetje vergeten dat de advertentie bestond
.Ik kreeg anderhalve week geleden een PB van iemand die vroeg of de hals erbij zit omdat deze normaliter wel bijgeleverd wordt bij dit merk. Zo ja deed ze een bod van x inclusief verzendkosten.
Diezelfde dag stuur ik een bericht terug dat er inderdaad een hals bij zit die je naar keuze eraan kan zetten of eraf kan halen, dat ik haar bod accepter, mijn rekeninggegevens gegeven en gevraagd of ze een reply kan sturen met haar adres zodat ik de deken op kan sturen zodra het geld op mijn rekening zou staan. Thuis de deken opgetrommeld en ingepakt zodat ik hem klaar had liggen om op te sturen.
Daarna nooit meer wat terug gehoord, nog een paar berichtjes er achteraan gestuurd maar geen antwoord helaas. In de tussentijd is ze wel aan het reageren op diverse topics.
Moet zeggen dat ik dat erg vervelend vind. Als de deken ineens om een of andere redden niet meer gewenst is kun je dat toch even laten weten?
Meer mensen dit soort dingen meegemaakt?
Nooit meer gedoe met mensen die wel bieden en dan niks meer van zich laten horen.
.
Ze wilde wel een nieuwe afspraak maken. Tja, je wil het of je wil het niet maar ik ga niet eindeloos op iemand wachten. Ik heb in dit geval dus ook gezegd dat het over gaat, ben gekke gerritje niet.