Ik zocht een borstbeschermer voor onder het deken aangezien mijn paardje schuurplekjes krijg. Welke maat kan ik het beste pakken voor een NRPS van 1,57? Ik zit te twijfelen tussen een M en L?
A_nouk
Geplaatst: 07-11-14 14:07
Ik zou voor en M gaan mijn paard van ongeveer 1,65 en een flinke borst loopt met een L.
Hier werd het alleen maar erger met een borstbeschermer. ipv alleen een schuurplek werd het gewoon een wond bij de randjes van de borstbeschermer. heb al veel mensen gehoord die dit probleem ook hadden met hun paard. Voor mij nooit geen borstbeschermer meer
Hier ook geen goede ervaringen met borstbeschermer. De schuurplek verplaatste zich alleen maar. Ook kwam de beschermer iets boven de deken uit waardoor deze nat werd en heel slecht droogt. Ik ben voor een halve nek deken gegaan (rhino wug) en weg probleem. Sowieso de ervaring dat Horseware dekens geen schuurplekken geven door de gladde binnenkant.
Hier hele slechte ervaringen met een borstbeschermer.
Chinas
Geplaatst: 08-11-14 12:12
Ik zou voor een M gaan. Mijn vorige paard was helemaal kaal als ik geen borstbeschermer gebruikte, hij was 1,52 en heel smal. M was voor hem aan de grote kant (S was te klein), dus denk dat de M in jouw geval wel goed zal passen.
Hier ook hele slechte ervaringen met borstbeschermer! Mijne heeft een flinke plek op z'n rug eraan over gehouden, omdat ie daar knelde. Voor mij nooit meer zo'n ding! Liever schuurplekken op de schouders en veel dekens proberen...