Hoofdstel Vantaggio Animato C, ooteman.nl

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Heleenzz2

Hoofdstel Vantaggio Animato C, ooteman.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 20:12

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met dit hoofdstel: http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... -animato-c
Ik heb wel een topic gevonden van een paar jaar terug meen ik, maar daar ging het om andere types van de vantaggio hoofdstellen.
Ik vind het een erg mooi hoofdstel en wil hem misschien over een tijdje kopen maar ik wil eerst graag weten of de kwaliteit een beetje goed is. Ik snap natuurlijk dat je voor een hoofdstel van 44,95 geen topkwaliteit kan verwachten maar ik zou het ook erg jammer vinden als hij na een maand al kapot zou zijn. Als jullie nog andere hoofdstellen weten die hier op lijken dan hoor ik het ook graag! :)

Alvast bedankt!

kagiwaga

Re: Hoofdstel Vantaggio Animato C, ooteman.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 01:00

Vantaggio is karton wat zwart gespoten is vermengd met rest leer... voor mij nooit meer

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 03:18

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 09:08

@funnygirl, dankjewel voor je reactie! Als ik dit zo hoor dan ga ik het hoofdstel toch maar niet kopen ;)
@_tarja_, Zo 325 euro :oo Dan snap ik inderdaad dat het wel hele goede kwaliteit moet zijn. Maar aangezien ik dat er niet voor over heb en funnygirl aangeeft dat de andere hoofdstellen zeer slecht zijn ga ik denk ik maar even verder zoeken. Dankjewel voor je reactie!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 14:58

Ik heb een Vantiaggo hoofdstel van 5 a 6 jaar oud liggen. Nieuwprijs was geloof ik 90 tot 100 euro. Hij is nog steeds hardstikke soepel en kan me echt niet vinden in het commentaar van funnygirl1.
Kan mijn hoofdstel zowat oprollen zo soepel dat hij is, en nog steeds heel mooi zwart.

Mijn BR eston hoofdstel van 190 euro is een stuk minder soepel hoor.

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:21

Het gaat hier om een hoofdstel van 60 euro wat afgeprijsd is, niet om 1 van 100, de goedkopere zijn echt bagger bij mij ging de kleur eraf na een tijdje gebruiken en toen er een scheurtje in de frontriem kwam was het karton kleur het was ook stug en schimmelde bij invetten.
Ik zal eens kijken of ik nog een foto heb. Voor 100 euro of meer mag je wel wat verwachten die zijn uiteraard beter materiaal. Van profirider heb je vanaf 40 euro heerlijk soepele hoofdstellen, Harry's horse ben ik ook best over te spreken die zijn vaak ook niet zo duur en voor dat geld prima leer.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 02:48

Heleenzz2 schreef:
@funnygirl, dankjewel voor je reactie! Als ik dit zo hoor dan ga ik het hoofdstel toch maar niet kopen ;)
@_tarja_, Zo 325 euro :oo Dan snap ik inderdaad dat het wel hele goede kwaliteit moet zijn. Maar aangezien ik dat er niet voor over heb en funnygirl aangeeft dat de andere hoofdstellen zeer slecht zijn ga ik denk ik maar even verder zoeken. Dankjewel voor je reactie!

Ja dat is heel veel geld, ik heb hem toen ook tweedehands bemachtigd :P

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:47

Bij ldpdesign.nl kun je je hoofdstel helemaal samenstellen zoals je dit zelf wilt met een relatief korte levertijd. Zo heb ik nu een uniek hoofdstel voor maar 75 euro kunnen bestellen! Echt een top service, alles is mogelijk en de kwaliteit lijkt me ook goed. Hier kan ik nog niet goed over oordelen helaas, dat kan pas als ik hem binnen heb.