Ik heb thuis dit hoofdstel hangen:

Hartstikke leuk hoofdstel, lekker soepel, en staat onwijs leuk bij verzorgpony lief.
Maar, nu komt het probleem: De teugels zijn plakkerig geworden. Of dat nou komt dat ie heel lang in de schuur heeft gehangen (Houten schuur) of dat het gewoon ouderdom is (wat met stug lijkt aangezien ik hem nog geen jaaaren heb). En aangezien ik geen blauwe handen wil tijdens het rijden, wil ik er nieuwe teugels aan.
En daar komt het struikelblok; Ik kan met de beste wil van de wereld geen blauwe teugels vinden in die kleur, waar geen grote stukken zwart aan zitten.
Ik vertik het om er zwarte / teugels met grote stukken zwart aan te doen (en daarbij doel ik op dit: http://goedhard.nl/index.php?action=art ... 78&lang=NL, ) dan rijd ik wel met een ander hoofdstel

Dat je leer kan verfen weet ik, maar om nou voor een stel teugels een dure pot leerverf te gaan kopen... Nee bedankt.
Ik weet dat je die kleur teugels hebt voor een touwhalster/sidepull, maar ik rijd toch liever met gewone.
Dus wie heeft de oplossing zodat ik weer gewoon met dit hoofdstel kan rijden of moet ik toch echt touwteugels bestellen?