Welk rondgenaaid hoofdstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Allienda

Welk rondgenaaid hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 10:25

Hooooooi allemaal,

Aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk wil gaan starten met mijn paardje ben ik me langzaam "mijn concours spullen aan het verzamelen" ;) Nu is het enige wat nog een mooi hoofdstel..........Maar ik kan niet datgene vinden wat ik mooi vind -O- Misschien kunnen jullie me helpen :D

Ik ben opzoek naar een mooi rondgenaaid hoofdstel, zwart, in de maat Full of XFull met een brede lak neusriem. Frontriem maakt me niet zo heel veel uit, bling is mooi Maar dat is altijd makkelijk los te kopen.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:29

Laatst bijgewerkt door Niwla op 30-10-14 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:29

Ik zou zeggen, kijk eens op hypostore.nl Daar hebben ze, volgens mij, heel veel hoofdstellen met lak neusriem, zitten ook wel een paar rondgenaaid tussen ;)

Allienda

Re: Welk rondgenaaid hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 10:31

Ik heb hele mooie hoofstellen al gezien Maar nog niet en rondgenaaid en brede lak neusriem *opent nu snel de websit van hypostore :Y) *

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:32

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:35

Ik zou eens naar de Premiera Monaco kijken van Hypostore.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 10:38

Mooi hoor Laurahh +:)+

Ik heb een mooi hoofdstel al gezien bij de hypostore <3 _/-\o_ Maarrrrr, het hoofdstel is alleen in Full te bestellen en ik weet niet zeker of dit past. Het is echt van het merk afhankelijk of het past. De BR wat hij nu heeft paste de Full neusriem niet -O-

Ik moet wel zeggen dat het hoofdstel ook goed geprijst is voor 84.95 E

http://hypostore.nl/premiera-monaco-rondgenaaid-hoofdstel-met-lak-neusriem.html

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:11

Full gaat denk ik wel passen de hoofdstellen vallen groot. Mijn paard heeft maat cob van dit merk en van BR heeft hij een full omdat deze kleiner vallen.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:17

BR valt normaal, Premiera valt wat groter. Normaal zit de mijne tussen cob en full in, en had hier een pony van.

Persoonlijk vind ik Premiera een goede keus. Soepel leer, bijgeleverde teugels zijn erg fijn, neus- en frontriem zijn wat (voor mij dan) aan de grote kant, kwaliteit kan ik nog niet over oordelen want gebruik het nog niet zo lang. Daarbij is het ook gewoon een heel mooi hoofdstel :j .

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 12:26

MissMiekjee schreef:
BR valt normaal, Premiera valt wat groter. Normaal zit de mijne tussen cob en full in, en had hier een pony van.

Persoonlijk vind ik Premiera een goede keus. Soepel leer, bijgeleverde teugels zijn erg fijn, neus- en frontriem zijn wat (voor mij dan) aan de grote kant, kwaliteit kan ik nog niet over oordelen want gebruik het nog niet zo lang. Daarbij is het ook gewoon een heel mooi hoofdstel :j .

Dat zou helemaal fantastisch zijn, als de neusriem groot uitvalt *\o/* Het hoofdstel wat ik nu heb is wel mooi Maar voor op concours wil ik graag een "chique hoofdstel" willen hebben.

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:09

ik heb ook een premiera hoofdstel cognac, deze vallen echter echt niet groot uit..
ik heb voor me haf een full maar valt als cob.

Hierbij foto van het hoofdstel ( geen zwart, Maar het zijn wel mooie hoofdstellen!)

Afbeelding

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:15

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 11:23

Prijsklasse is tot 250,- Dus opzich moet ik daar makkelijk wat voor vinden het moeilijk is dat als ik naar bv een XFull moet gaan zoeken en tot op vandaag nog niet gevonden. Ik was zelf Meer aan het denken aan Kieffer (heb ook een Kieffer zadel) Maar kan ze niet vinden op Internet? Of ben ik soms blond bezig en dat ik niet goed gezocht heb?

Op de bovenstaande link staan heel veel hoofdstellen bij die Maar half rondgenaaid zijn en dat vind ik niet zo mooi.

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:29

Ik heb zelf een hele tijd gezocht en een geweldig mooi hoofdstel gevonden al zeg ik het zelf...
Wel even sparen, maar hij is het zeker waard.
Maat, pasvorm, kwaliteit leer. echt top! :j

Hoofdstel van het merk : Macrider.
Ik heb er nog een andere bling frontriem op laten zetten zodat hij helemaal af is. Hij word standaard geleverd met een rondgenaaid.
Die van mij is alleen in het bruin, maar hij is ook in het zwart bestelbaar.

Afbeelding