Wie start er met een andere kleur dekje op een zwart paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

frodo77

Wie start er met een andere kleur dekje op een zwart paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 11:36

Hallo,

Omdat ik altijd graag net iets anders wil dan de standaard wil ik mijn witte dressuur dekje gaan veranderen voor een zwart dekje.
En mijn handschoenen gaan dan ook naar zwart.

Mijn paard is zwart en ik denk dat dit ook erg mooi kan staan in de dressuur ring.

Wie start er nog meer met een zwart (donker gekleurd ) paard met een ander kleur dekje dan de standaard wit?

Hoe word daar op gereageerd op de wedstrijden? Ik start zelf Z1 misschien dat het niet helemaal gewaardeerd word.

En hebben jullie misschien een foto van jullie outfit? kan niet echt iets op internet vinden hoe het staat.

Alvast bedankt!

Margadi

Re: Wie start er met een andere kleur dekje op een zwart paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 11:40

Mijn paard kalibio < is ook zwart en ik heb op het begin ALTIJD met n zwart dekje gereden, waarom ik ben overgegaan op een witte omdat de jury me vertelde dat een wit dekje juist mooi op een zwart paard is en dat vind ik zelf eigenlijk ook wel ;) maar ligt eraan wat jij mooi vind! xxx

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:14

Zou ik zelf zonde vinden. Ik startte met mijn zwarte pony altijd in zwart/wit. Mss dat ik nu een andere kleur jasje zou willen als ik nog een zwart paard zou starten in de de dressuur, maar het witte dekje en handschoenen zou ik echt houden als ik jou was.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:17

Zwart op zwart lijkt me niet mooi, wordt wel heel erg donker. Ik ben zelf gestart met créme/offwhite op een zwart paard.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 14:18

Ik start met een donkerblauw dekje. Ik heb een bont paard en met een wit dekje lijkt m'n paard zo geel.

Zwart op zwart zou ik persoonlijk niet zo snel doen denk ik. Een lichtere kleur steekt juist mooi af.

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:26

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 03:55

Ik heb ergens nog een foto van een Fries met een donker dekje, met een goud randje :D zal morgen eens zoeken. Paard viel wel gelijk op.