S&K equestrian Products winterdeken Panther

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Heleenzz2

S&K equestrian Products winterdeken Panther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 13:49

Hallo,

Ik heb bij de aankoop van mijn paard de S&K equestrian products pather winterdeken gekregen/over gekocht. Nu heb ik op internet wat informatie opgezocht en kwam ik ook deze deken tegen waarbij stond dat het een 300grams deken is. Nu vraag ik me af of het standaard een 300grams deken is als het een 'Panther' is of dat Panther een bepaald type deken is dat in meerdere diktes te krijgen is?

Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen. Ik ben namelijk aan het inventariseren wat voor dekens ik nog eventueel erbij moet kopen qua diktes. Als ik weet wat voor dikte deze deken heeft dan kan ik aan de hand daarvan bepalen welke ik er nog bij moet kopen.

Groetjes Heleen

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 13:59

Panther is gewoon een benaming van een type deken van S&K, zoals bv een Toyota Aygo of Toyota Yaris :D

type Panther van dat merk is dus gewoon 300 gram. Een outdoor winterdeken dus.

Wat je paard nodig heeft is verschillend per paard, afhankelijk van de dikte van de vacht, leeftijd (sneller koud) etc.

TIP: let goed op de pasvorm, deze is niet bij alle dekens super, = paardafhankelijk ;)

Handig om te hebben:

Vliegendeken
Uitrijdeken
regendeken 0 gr
tussendeken 100 of 150 gr
En een winterdeken 300 gram of als je een geschoren paard hebt en het vriest 400 of 500 gram)

Heleenzz2

Re: S&K equestrian Products winterdeken Panther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 14:04

Heel erg bedankt voor je snelle antwoord! Dan weet ik in ieder geval dat het een 300 grams deken is en dan ga ik denk ik denk ik nog even opzoek naar een 100 grams deken. Ik heb namelijk verder al een ongevoerde regendeken en een zweetdeken.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:13

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 14:34

Ja dat klopt! Dankjewel!