Premiera Kopstukonderlegger

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Han21

Premiera Kopstukonderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 13:28

Hai iedereen!

Ik ben van plan binnenkort een kopstukonderlegger van het merk premiera (heb er al een hoofdstel van) te kopen! Nou vroeg ik me wel af, omdat er geen recenties bijstonden := , of een van jullie hem al heeft en wat jullie er van vonden! :D

Alvast bedankt!

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 14:32

Hannah_Kika schreef:
Hai iedereen!

Ik ben van plan binnenkort een kopstukonderlegger van het merk premiera (heb er al een hoofdstel van) te kopen! Nou vroeg ik me wel af, omdat er geen recenties bijstonden := , of een van jullie hem al heeft en wat jullie er van vonden! :D

Alvast bedankt!

en welke maat zal ik dan nemen voor een pony met maat pony (soms cob) en een klein hoofdje?

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 16:58

ik heb hem!
Vind het een hele fijne onderlegger, hij is super zacht en een mooie pasvorm.
Ik denk dat je dan het beste de pony maat kan nemen of cob , full is dan wel erg groot denk ik...
Mijn paard heeft cob en full zit nog vrij ruim voor haar.
Anders kan je altijd Hypostore een mailtje sturen om advies te vragen, zijn altijd snel en geven een goed advies en een goede service!!

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 16:15

ninne1 schreef:
ik heb hem!
Vind het een hele fijne onderlegger, hij is super zacht en een mooie pasvorm.
Ik denk dat je dan het beste de pony maat kan nemen of cob , full is dan wel erg groot denk ik...
Mijn paard heeft cob en full zit nog vrij ruim voor haar.
Anders kan je altijd Hypostore een mailtje sturen om advies te vragen, zijn altijd snel en geven een goed advies en een goede service!!

Oo, ik hoorde wel dat hij erg breed is... Schuift hij zo niet over de oren? :')

ninne1

Re: Premiera Kopstukonderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:45

Hij is idd wel vrij breed, maar daardoor wel een goede drukverdeler en hij blijft keurig op zijn plaats liggen.