Aangezien mijn dekje enorm vies is en mijn moeder hem niet in de wasmachine wilt stoppen (i.v.m haren etc
) is mijn vraag: kan het kwaad als ik mijn dekje gewoon onder de douche was met wat wasmiddel?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) is mijn vraag: kan het kwaad als ik mijn dekje gewoon onder de douche was met wat wasmiddel?
Maar je kan ook met een rubberen borstel de haren eraf halen, dan kan hij wel zonder problemen in de wasmachine
Dat doe ik ook altijd. Heleennn schreef:elenaMM77 schreef:vraag het dan nog een keer aan je moeder.. eventueel alleen het dekje door de machine als ze het niet fijn vind bij het normale wasgoed.
Je doet een dekje toch nooooooit bij je eigen kleren? Dat lijkt me hartstikke viesGaan je kleren dan niet stinken??
. Heleennn schreef:elenaMM77 schreef:vraag het dan nog een keer aan je moeder.. eventueel alleen het dekje door de machine als ze het niet fijn vind bij het normale wasgoed.
Je doet een dekje toch nooooooit bij je eigen kleren? Dat lijkt me hartstikke viesGaan je kleren dan niet stinken??
Heleennn schreef:elenaMM77 schreef:vraag het dan nog een keer aan je moeder.. eventueel alleen het dekje door de machine als ze het niet fijn vind bij het normale wasgoed.
Suusje92 schreef:als ik me dekje in de wasmachin doe, zit die al vol. past nooit kleding bij haha
elenaMM77 schreef:Suusje92 schreef:als ik me dekje in de wasmachin doe, zit die al vol. past nooit kleding bij haha
hoe klein is je machine of hoe massief je dekjes? je moet ook niet wachten tot je ze niet meer samen kunt vouwen lol..
ik heb hier twee oude dekjes die ik onder de kattenbak heb liggen (tegen het grit wat anders over het zeil gaat).. die gaan tegelijk in de wasmachine tesamen met een hondenkleed dat 2 cm dik is (maar je bijna plat kunt drukken) ruim 1.5m lang en zo'n meter breed.. en dan zou ik er nog rustig een paar oude poetslap handdoeken bij kunnen frutten
ElSalvador schreef:Eerst uitborstelen en dan ga ik ze te lijf met de stofzuiger om alle haren eraf te krijgen.![]()
Daarna in de wasmachine met wasmiddel en een schep Biotex, wel zonder wasverzachter wassen.
Na het wassen uithangen en de wasmachine nog even rondje laten spoelen.
Mijn dekjes zijn dan weer helemaal schoon en ruiken heerlijk fris.