Zelf vindt ik het altijd leuk om de western webshops en site's en dergelijke in de gaten te houden. Gewoon nieuwsgierigheid op wat er nieuw is, en een beetje oriënteren voor de keren dat ik wel iets nodig heb.
Nu was ik laatst op zoek naar een western snaffle. En liep ik tegen het punt aan dat er bijna nergens de maten bij staat. Sommige hebben het wel in inch staan dus dat scheelt wel wat. Maar daarnaast ook nog eens dat bijna alle bitten de standaard maat van 12.5 heeft. Hierdoor blijft er voor mij een beperkt aantal bitten over aangezien ik 13.5 minimaal nodig heb. De bitten die voor mijn paard goed zitten zijn dan vaak niet in mijn maat verkrijgbaar.
Zijn er meer mensen met dit probleem? en waar hebben jullie de bitten vandaan gehaald?
Ja inderdaad. Nu vindt ik het nog niet eens zo erg dat het niet in de webshop staat. Maar ook als je contact met een winkel opneemt, zijn ze niet te bestellen.
Bijv bij Arthur hangen wel veel bitten. Ik had daar vorig jaar per ongeluk juist een te grote meegenomen. Bij hem staat lang niet alles op de site en telefonisch is het allemaal niet uit te leggen wat hij heeft, ben ik bang. Dan moet je er echt even naartoe rijden.
spicegirl
Geplaatst: 17-10-14 12:22
ik heb ze via ebay. in duitsland hebben ze ze ook wel.
sanne1992
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-14 12:36
superpony, vorig jaar een mail gestuurd of ze de maat 13.5 hadden. Inderdaad toen te horen gekregen dat ze veel hebben, maar heel weinig in die maat. Advies was inderdaad kom eens langs. Nu woon ik in het uiterste noorden, en is het ruim 2.5 uur rijden. Tja en dat voor een bit, die ze misschien hebben vindt ik het niet waard. Dan zal ik al meer nodig moeten hebben waardoor het haalbaar wordt.
Daarnaast ben ik ook niet echt een keer in de buurt dat ik dan even langs kan rijden.
Voor mij zijn webshops ideaal. Aangezien er eigenlijk in het noorden geen western winkels zijn.
Spicegirl, op de een of andere manier vindt ik ebay (net als marktplaats) wat eng om iets te kopen. Duitsland ben ik niet echt bekend. Ken je daar western winkels?
spicegirl
Geplaatst: 17-10-14 12:42
ebay is niet als MP !! je aankopen zijn altijd beschermd. zowel via Ebay, als Paypal, of je CC. bij verlies, of diefstal krijg je altijd je geld terug.. ik heb daar al bijna 450 x wat gekocht, en slechts 1 x iets niet ontvangen..