ik heb twee jaar geleden voor de eerste keer een dekje gekocht van BR, namelijk de Br event Lime. Nu, twee jaar later is het dekje bijna wit/geel, zo afgeschenen! De biesjes ed zijn nog prima maar die kleur! En na da eerste keer rijden, dat weet ik nog goed, gingen de zweetvlekken er al niet meer uit. Ik koop de meeste spullen nu in het rood, (Kleur van mijn andere spullen en sponsorjas) en omdat de prijs van die dekjes tenminste nog betaalbaar is zou ik liefst nog een BR erbij kopen... Maar is dat z'n geld dan wel waard? Of is het enkel bij die Lime dat de kleur zo gauw vervaagt? Want ik ben niet van plan om 30 euro uit te geven aan een dekje als het net zoals de vorige na een paar maanden al lelijk wordt
dus, mijn vragen: Heb je ervaring met de andere kleurtjes van de BR event collectie? (of andere collecties) En weet iemand misschien nog andere leuke merken die rode dekjes verkopen, maar toch niet te duur zijn? (=niet boven de 35 euro)
Alvast bedankt!
Zo vreselijk prijzig zijn ze nou ook weer niet, en als hij heel lelijk wordt kan je altijd weer een nieuwe kopen toch?