Merken jullie verschil? Aangezien de neusriem anders gevormd is dan de meeste neusriemen. En ik heb ergens gelezen dat de frontriem niet verwisseld kan worden, klopt dat?
Graag hoor ik jullie mening en ervaringen.
Groetjes Melanie
meiske1577
Geplaatst: 26-11-14 15:56
Even een schopje omhoog. Ik ben benieuwd naar dit hoofdstel maar dan de trens uitvoering. Het is echter wel een smak geld, dus zou het ook fijn vinden om ervaringen te horen.
Ik begrijp dat de neusriemen ook los verkrijgbaar zijn?
snoeppig
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-14 10:24
Ik heb de neusriemen nog niet los gevonden. Weet jij toevallig waar ze los te koop zijn? Ik heb helaas ook nog niemand gesproken qua ervaringen over het hoofdstel...
Iemand die ik ken heeft dit hoofdstel ook. Heeft met de neusriem geen problemen en ze merkt er niet echt verschil mee met een andere neusriem. Wel heeft ze met de frontriem het probleem dat er bijna geen Andere frontriemen voor te krijgen zijn. Ze heeft zelf ook nog geen andere gevonden die er op kan. Maar ze is wel heel blij met deze mooie frontriem. en heeft nog niet echt voor een andere gekeken. Hopelijk Heb je hier wat aan
Ik heb navraag gedaan bij een webshop die dit hoofdstel aanbiedt en de neusriemen zijn niet los te verkrijgen. Ik vind de frontriem niet heel mooi. Ik twijfel nog, vind het best veel geld, er zitten ook geen teugels bij.... De neusriem moet dan wel echt een toegevoegde waarde hebben vind ik.
Ik heb een trens hoofdstel van Dyon. Kwaliteit leer en pasvorm is echt top!
Ik ben er erg over te spreken, ik verwacht dat je de frontriem van dit hoofdstel ook kunt verwisselen, dit kan ik namelijk ook bij mijn hoofdstel. Het lijkt mij dat de plaats waarop de neusriem is uitgesneden meer ruimte geeft voor te stang en trens, en het dus ideaal is voor paarden met een "kort hoofd" , waarbij dikkere neusriemen vaak geen optie zijn omdat deze anders te dicht op de trens komt