Iemand ervaring met de Amigo Mio Fleece Cooler of Jersey Coo

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

loenloen

Iemand ervaring met de Amigo Mio Fleece Cooler of Jersey Coo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 10:30

Zoals de titel al zegt; Heeft iemand ervaring met de Amigo Mio Fleece Cooler of de Jersey Cooler?

Hoe valt deze deken, is je paard snel droog, etc. etc.

Wat me ook opviel bij de Jersey Cooler is de gladde buitenzijde van polyester geloof ik. Iemand die deze deken heeft? Ben namelijk wel erg benieuwd hoe deze is met het zweet opnemen etc.

Maartje_M

Re: Iemand ervaring met de Amigo Mio Fleece Cooler of Jersey Coo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:22

Ik heb de - volgens mij - jersey cooler en ik vind het echt een hele fijne deken! Ben sowieso fan van Amigo, dat is het enige merk dat goed ligt op mijn paard.
Paardlief is met deze deken echt snel droog! Hij valt wel heel ruim en heb daarover contact gehad met Amigo, blijkbaar moet je zweetdekens een maat kleiner kopen dan bijvoorbeeld een vliegen- of regendeken.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 07:10

Ik heb de cooler ook. Valt erg groot inderdaad. Ik vind het een fijne deken, maar met kouder weer gebruik ik liever een fleece deken. De cooler is erg dun, ik ben bang dat dat in de winter te koud is.

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 08:34

Maartje_M schreef:
...Hij valt wel heel ruim en heb daarover contact gehad met Amigo, blijkbaar moet je zweetdekens een maat kleiner kopen dan bijvoorbeeld een vliegen- of regendeken.

Oh serieus? Zodat ie goed aansluit waarschijnlijk? en echt goed opneemt denk ik? Ik zelf vind een maat kleiner niet prettig omdat ik hem nogwel eens met het rijden overmijn benen heen gooi bijvoorbeeld...

Ik denk dat ik voor de fleece van amigo ga.. zoals Klasien beschrijft... met het koudere weer lijkt mij dit ook fijner!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:45

Bij mijn paard komt de deken ongeveer tot op zijn knieën :')
Ik vind de jersey trouwens niet echt dunner aandoen dan een gewone fleece. Met koud weer gebruik ik wol, anders pak ik juist eerder de cooler dan mijn fleece.

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 08:53

Ik heb de fleece versie besteld ;) dat is wel lang!! Bedankt voor jullie reacties!