Morgen ga ik voor het eerst sinds jaren naar een ruitershop om dekens te kopen voor Fedde (Fries) en Cindy (Welsh A). Aangezien ik toch in Den Haag moet zijn wilde ik naar de grote Hypo winkel aldaar. Ik ben erg te spreken over de pasvorm van Bucas dekens (helaas... de muizen ook) en vraag me af of deze bij Hypo verkrijgbaar zijn. Wie weet dit? Of is er een andere winkel in Den Haag waar Bucas verkocht wordt? Divoza ligt niet op de route.
En iemand ervaring met 'Amigo' dekens?
Laatst bijgewerkt door gabyfedde op 03-10-14 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Dank voor het verplaatsen en je antwoord C_arola! Prijs is interessant inderdaad.
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 03-10-14 19:32
Bij de Hypo in Rotterdam heb ik wel eens Bucas zien liggen volgens mij. Rambo hebben ze ook volgens mij. Maar nooit bewust naar gezocht/op gelet dus met 100% zekerheid durf ik niet te zeggen of dit 'vast assortiment' is, of dat dat toen een paar keer een verdwaalde was. Maar als je daar toch bent kun je net zo goed even kijken, toch.
Het Ruiterhuis zit nog in Den Haag maar die heeft volgens mij geen Bucas. Pas De Deux zit in Noordwijk, weet niet of dat op de route is? Maar die heeft sowieso Bucas (en Amigo en Rambo). Verder zou ik in Den Haag zo geen ruiterzaak weten.
DieL_Zor
Geplaatst: 03-10-14 19:34
Divoza Zoetermeer is ook wel redelijk in de buurt, die heeft ze sowieso. Ik ben alleen nog nooit kleine maatjes daar tegengekomen dus of je voor je Welshje zal slagen durf ik niet te zeggen.
Dank voor de reacties. Noordwijk is de eindbestemming, dus ook een optie. Alleen Hypo heeft morgen kortingen, dus vandaar dat ik daar wilde kijken. Welshje hoeft niet oers Ik kom 's ochtens heel vroeg langs Z'meer, maar dan is Divoza nog dicht. Vanuit Den Haag moet ik zsm door naar Noordwijk dus zoek iets op de route.