Voltige

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sharlene97

Voltige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:49

Hallo allemaal,
ik wil met mijn paard voltige gaan doen. Welke spullen heb ik dan allemaal nodig en waar kan ik goede, en niet te duren spullen halen. Het is vooral voor de basisprincipes, zoals schouderstand en staan enzo.
Alvast bedankt

sharlene97

Re: Voltige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 20:10

Weten jullie daarnaast nog een plek om een voltige ton te kopen?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 02:59

duitsland :) utebacher, ebay. je hebt een gewone singel nodig ( nl gewoon ) met ronde beugels als je niet al te gekke fratsen wil doen ( rond is 120 max s d verzin t alfabet 1000 nogal een verschil dus ) verder heb ik gewoon een simpel voltige dek a 30 euro wat giga dun is... neem een matras broodmes en een zaag en heb van het matras een dikker dek uitgesneden en deze op het voltige dek genaaid. vooral voor staan en schouderstand is het toch echt wel fijn om wat demping te hebben tuurlijk een dik bontje of iets kan ook of uit duitsland een officieel dek halen a 120 euro.
ton zou ik van ebay.de halen of even een oproepje op Facebook in de knhs voltige groep. maar schouderstand en staan is al redelijk boven basisprincipe toch ? :')
hoe dan ook als je vragen heb :)