Ik sta op het punt om de horseware liner 400 gram te kopen. Dit is een onderdeken die onder mijn winterdeken past. Ik heb in mijn winterdeken maat 198 cm van amigo. Moet ik dan in mijn onderdeken ook maat 198 cm kopen? Of komt hij er dan onderuit? Want anders wordt het maat 190 cm, of zit dit dan weer te krap?
Zelfde maat nemen als de buitendeken idd. De liners zijn al bewust een stukje korter gemaakt zodat ze niet onder de buitendeken uitkomen.
Jooliieen
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-14 21:44
Bedankt! En wat vinden jullie van de amigo insulator? blijft deze deken goed liggen, aangezien deze geen liner-systeem heeft of wel?
LizMD
Geplaatst: 30-09-14 21:47
Deken ligt prima. Vind ze zelf minder fijn om als onderdeken te gebruiken. Je merkt echt dat het het formaat staldeken is (dus net zo groot als de regendeken). Als ie per ongeluk toch iets scheef zakt dan steekt ie er wel onderuit. Voordeel van de liner is dat die aan de buitendeken vast zit, dus je daar gaan last van hebt.
Bedankt voor alle snelle reacties! Ik heb de horseware liner 400 grams besteld, aangezien mijn paard van 8 tot 19:00 op de wei staat, dus dan nog wel eens wil gaan rollen/rennen. Jammer dat de insulator geen liner systeem heeft..