lizy29 schreef:Ik ben zelf fan van de BR dekjes. Snel drogen hangt uiteraard wel af van de omstandigheden maar ze blijven bij mij wel mooi en goed....
BR heb je ook in vele vormen e.d ik zoek simpel en niet dik. bedoel jij de event collectie? lijken mij vrij kort?
Rubber_Duck schreef:Hmm als je 4 tot 6 paarden met 1 dekje rijdt denk ik dat je niet elke keer een droog dekje op je paard kunt leggen. Zou dan eerder voor 2 of misschien 3 gaan zodat ze tussendoor beter kunnen drogen. Ook ik ben fan van BR. Liggen heerlijk op m'n paard en kwaliteit is goed.
Ik ga al mijn pads verkopen en schaf daarvoor in de plaats ook weer stuk of 15 dekjes aan.
Rij 4 tot 6 paarden per dag dus dan moet je genoeg op voorraad hebben ( 1 dekje per dag is niet zo fris/hygiënische
Martie schreef:Goede ervaring met Eurostar en Passier.
Persoonlijk zou ik wel tussentijds dekje verwisselen als het echt veel zweet heeft opgenomen. Hangt er natuurlijk vanaf hoe intensief je rijdt.
Eurostar welke ? heb er destijds 1 gehad maar was dikker en stugger dan de anky, dat zoek ik absoluut niet meer