[WN] Western laarzen-hulp?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MoonPuck

Western laarzen-hulp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 18:32

Ik ben van plan westernlaarzen te kopen om mee te rijden maar nu zit ik met het probleem dat ik geen idee heb waar ik ze moet kopen.. Kan iemand mij helpen?
Het liefst ook in een winkel ergens in de buurt van Friesland zodat ik ze ook eerst kan passen, ik weet niet wat ik leuk vind, wat lekker zit etc.. daarom zou ik graag willen weten waar ik evt langs kan gaan of op welke site's ik kan kijken.. :)

Iolanthe

Re: Western laarzen-hulp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:42

[WN-AM] Shops ;) Daar staan er een heleboel op :) Passen is idd een goed idee, want in laarzen kunnen voor de ene prima zijn en voor de ander knellen, hangt vaak af van het model :) En ze moeten je staan natuurlijk.

Zelf heb ik Ariats, en dat merk kan ik je zeker aanraden :D

MoonPuck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 13:35

Dankjewel Iolante, ik ga meteen even kijken op die site!

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:35

Ik ben laatst bij Country Mill geweest (Nijkerk, niet echt in de buurt van de friesland). Had daar westernlaarzen van Ariat gepast, maar kan niet echt zeggen dat het lekker zit. Heb toen snel mijn dressuurlaarzen weer aangetrokken. Wat ik me afvraag: die naden aan de binnenkant, hoort daar niet iets overheen of wordt dat vanzelf soepel? Ik wil namelijk wel westernlaarzen, maar het moet wel lekker zitten :o

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:38

ik weet dat kramer ze heeft , oa die van ariat

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:12

Ik heb een paar Roper's en een paar Tony Lama's. Ariat vond ik ook niet zo boeiend..

hhensens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:22

vaak staan er op de boktmarkt en op marktplaats best veel, als het dan dichtbij is kun je passen. scheelt vaak een heleboel in prijs :))