gezocht leuk dekje/setje!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

annechica

gezocht leuk dekje/setje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 17:25

Hallo bokkers,

Ik ben opzoek naar ee heel leuk setje! Ik heb een d pony en heeft maat full vz als dekje, en pony/cob peesjes en cob oornetje. Ik wou eerst het setjs van John Whitake en dan met de britse vlag maar nu is het oornetje nergens meer verkrijg baar in maat cob. Weet iemand een leuk, apart setje ? Of een heel leuk dekje? Of weet iemand toevallig waar ik het oornetje in maat cob kan kopen?

Alvast bedankt!

Groetjes Anne-fleur

MirandadV

Re: gezocht leuk dekje/setje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:19

Op Facebook zijn er ook (besloten) groepen waar veel mensen hun paarden spullen te koop zetten en er zitten soms hele leuke dingen tussen en ze zien er meestal nog goed uit :)

annechica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 18:24

MirandadV schreef:
Op Facebook zijn er ook (besloten) groepen waar veel mensen hun paarden spullen te koop zetten en er zitten soms hele leuke dingen tussen en ze zien er meestal nog goed uit :)

Dankjewel! Ik ken alleen de tweedehandspaardenspullen ken jij er nog meer?

xSabineW

Re: gezocht leuk dekje/setje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:26

Op yorkruitersport.nl verkopen ze hele leuke dingen. Je kan hier zelf je setjes samen stellen.

annechica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 18:33

xSabineW schreef:
Op yorkruitersport.nl verkopen ze hele leuke dingen. Je kan hier zelf je setjes samen stellen.

Oke dankjewel! Ik ga gelijk even kijken :)