Hoe 'werken' de maten van Subscribe?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjam1202

Hoe 'werken' de maten van Subscribe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:18

Heyhey,
Ik heb al een ander topic geopend over een zadeldekje die ik misschien wil kopen, van subscribe, toen viel het mij op dat er alleen nog maar Full was en Pony.. Ik heb helaas nog geen reacties gehad op mijn topic, dus wil ik het graag zo proberen ;)
Nu viel het mij op dat er bij elk dekje van Subscribe alleen maar Full dr, Full vz, en Pony vz is..
Is deze maat Pony ongeveer hetzelfde als maat Cob bij andere merken?
Ik hoop dat iemand mij hierbij verder wil/kan helpen.
Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 17:24

Ik zag je vorige topic ook al maar kan je geen antwoord geven. Waarom mail je niet even met de verkoper van het merk?

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 17:57

Share schreef:
Ik zag je vorige topic ook al maar kan je geen antwoord geven. Waarom mail je niet even met de verkoper van het merk?

Hihi oke, toch bedankt! Ja klopt, maar misschien onzin, maar dan zou ik mailen terwijl ik nog niet honderd procent zeker weet of ik dit wil kopen.. Haha

Anoniem

Re: Hoe 'werken' de maten van Subscribe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:03

Nou dat geeft toch niet? Dat is service en als de maat niet goed is, id de maat niet goed. Of als je er nog even overna wil denken. Logisch dat je dan nog niet bestel. Je sluit gewoon af met bedankt voor de informatie. Niet te moeilijk denken hoor.. Bij vragen ben je écht niet verplicht om het product ook te kopen ;)

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 18:04

Share schreef:
Nou dat geeft toch niet? Dat is service en als de maat niet goed is, id de maat niet goed. Of als je er nog even overna wil denken. Logisch dat je dan nog niet bestel. Je sluit gewoon af met bedankt voor de informatie. Niet te moeilijk denken hoor.. Bij vragen ben je écht niet verplicht om het product ook te kopen ;)

Oké, bedankt! Ik wacht nog eventjes een antwoord van iemand af die ik heb gevraagd, en anders mail ik even naar hun toe :)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:06

Full dr = full dressuur
Full & pony vz = full en pony veelzijdig

Tenminste dat lijkt mij logisch :)

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 18:08

Sjors schreef:
Full dr lijkt mij full dressuur en full & pony vz veelzijdig?

Ja dat dacht ik ook ;) maar aangezien er nergens een cob is, wat mij vreemd leek, dacht ik dat ze hier de cob misschien pony noemden ;)

Anoniem

Re: Hoe 'werken' de maten van Subscribe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 18:10

Die maten kunnen best anders zijn idd.

Grannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 19:17

Ik heb ook een aantal dekjes en kleding van subscribe. Lormaal heb ik met andere merken ook dressuur full, en met subscribe ook. Valt zelf iets ruimer maar zeker niet te veel. Ik ben erg blij met de dekjes van subscribe en zeker een aanrader ! :)