Cashel belly guard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Locanda

Cashel belly guard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 14:35

Besteld, binnen gekomen.

Alleen mijn ruin schacht normaal gesproken uit om te plassen, dat zal hier niet mee kunnen.
Zijn paarden dan niet geneigd om hun plas op te houden, wat zijn jullie ervaringen?

Mvg, Lucia

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:58

Grappig, even opgezocht wat het was. Maar ik neem aan dat dit tegen de vliegen is?
Wil je dit in de wei gaan gebruiken dan denk ik dat het inderdaad wat lastig wordt als je paard moet plassen.
Want zo te zien gaat hij ook achter tussen de benen door, lijkt me mer iets wat je gebruikt voor tijdens het rijden. Er zijn veel paarden die tijdens het rijden nooit plassen (die van mij bijvoorbeeld)

Het is denk ik een kwestie van uit proberen, zal voor ieder paard anders zijn. Maar de meeste paarden trekken hem toch meteen weer in als ze iets voelen...

edit: [SV] Iemand ervaring met belly guard van Cashel? misschien Missy79 eens een PB sturen, zei heeft zo te zien ook een ruin :+

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 20:36

Ja, het is tegen de vliegjes onder zijn buik.
Spoken gezien voor niks, zag m'n geest alweer dwalen.

Hij vindt hem wel fijn, is een stuk relaxter.
Plassen had hij helemaal niks van, gewoon iets minder ver uitschachten.
(Edit: zit een ander/speciaal stukje gaas voor, gewoon dagelijks even uitwassen.)
Dus als de belly guard goed blijft zitten voor langere tijd, zijn wij happy!