Webshop Cavallo Sportboot

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Webshop Cavallo Sportboot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 19:48

Hallo :)

Vandaag kreeg ik eindelijk na weken wachten en mailen mijn hoefschoenen binnen, uiteraard meteen gepast en baalde al meteen. De voorste twee pasten perfect maar achter draaiden ze meteen al na één stap, dus toch te groot. Meteen uit gedaan zodat ze niet zouden slijten en dus gaan die terug.
Probleem is echter dat ik niet tevreden ben met de service van desbetreffende webshop en ben dan ook bang dat ik weken op mijn geld kan wachten. Ala, dat moet dan maar.

Maar ik wil dus niet wéér daar bestellen, want ik wil verdorie buitenrijden!
Heb al wat gegoogled maar kan nergens een andere nederlandse webshop of buitenlandse webshop die naar NL verstuurd vinden, of ik zoek niet goed :')

Dus, heeft iemand een idee waat ik een set Cavallo Sportboot(maat 3) vandaan kan halen?
Dus NIET bij Hoofwear.nl ;)

Vilar

Re: Webshop Cavallo Sportboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 07:48

Volgens mij zijn er adressen genoeg?
In ieder geval ben ik zeer te spreken over dit verkoopadres: www.permicavallo.nl

Equisync

Re: Webshop Cavallo Sportboot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 09:21

Bedankt!
Zoals ik al zei heb ik dan misschien niet goed gezocht omdat ik alleen buitenlandse webshops kon vinden die niet naar NL verstuurden of alleen informatie sites etc, heb inmiddels via pb ook twee adressen gekregen dus ik ben voorzien. Dank jullie wel voor de hulp :)