Dekens wassen met Harmisol

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissChrys

Dekens wassen met Harmisol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 07:40

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zelf hun outdoor dekens wassen en waterdicht maken?

Ik was mijn 0 grams en 100 grams deken ieder jaar vrijwel altijd zelf en daarna nogmaals wassen met Harmisol.

Mijn 200 grams en 300 grams breng ik altijd weg, maar vooral eigenlijk omdat die niet zo lekker in de wasmachine passen.

Zijn er nog meer mensen die dit zo doen of misschien andere tips hebben voor het zelf wassen en waterdicht maken van de dekens?

kwita

Re: Dekens wassen met Harmisol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 07:51

ja spray voor tenten waterdicht te maken, dat helpt ook!

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 07:52

Ik doe wel altijd een flesje erin. Dat werkt imo heel goed. De spray is voor mij niet weg gelegd. Fam vergeet ik de helft in te sprayen

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 08:01

Ja die spray is ook niks voor mij. Ik zie dan denk ik de helft over het hoofd. Met zo'n flesje weet je iig dat alles behandeld is. (Mooi meegenomen dat het flesje ook nog goedkoper is dan de spray)

lauraatjxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 08:03

Ik heb dit jaar ook zelf dekens gewassen, heb op waterdichtmaken.nl impregneer middel gekocht. Ik had alleen voor 1 deken een hele fles nodig, dus ik breng ze voortaan gewoon weer weg, kost bijna niks meer....
Dat impregneer middel is trouwens wel fijn, maar ik vind het behoorlijk duur, en je hebt er een bult werk mee. :(

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:04

Ik gebruik van dat vloeibare waterdichtspul voor tenten, dat je met een sponsje aan kunt brengen. Dat doe ik na het wassen (ik was zelf). Als de deken droog is spray ik hem nog in, en dan is ie echt waterdicht :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:49

Ik was ze met die flesjes van bucas voor waterdichte dekens