Hallo,ik hoop dat het hier goed staat..Ik heb 2 vliegendekens maar ik kom maar niet uit die maten,in de dekens zelfs staat size 6'0 zou dit dan een 185 ongeveer zijn of 175 ?en in de andere size 72 en dit dan een 185 of 195 ?of zit ik er compleet naast welke maten zijn dit?bedankt alvast
Ligt een beetje aan het merk. Ik verkoop zels Equitheme en Weathetbeeta en die schelen onderling wel in cm maten bij gelijke inchmaten
6'0 = 7.2 = 183, dus 185 in het geval van de Horseware dekens, waar jouw vliegendeken waarschijnlijk van is (Rambo).
Ik heb de dekens geprobeerd te meten maar zelfs dan kom ik er niet uit dus een 6'0 is ongeveer een 185 dat is mooi maar wat is die 72 dan? er staat echt in de deken size 72ik heb de 2 vliegendekens liggen en geen paarden dus passen kan ook niet,maar ik had geen paarden met zulke grote maten had er 2 met maat 195 ,groter hadden de paarden niet, de rest van de paarden was kleiner
KoudbloedKim schreef:Ik heb 7.6 voor mijn paard, dus ze bestaan wel. Maar dan zou hij inderdaad heel groot moeten zijn.lemanthia schreef:rambo enz meet in feet, western deken in inches72 inch is 6.0 feet dus onderlengte 183Wist ik niet! Weer wat geleerd zeg
Normaal gesproken is de 6'0 inderdaad onderlengte 183. Bij Rambo valt de 6'0 Fly Protector echter wel erg groot is mijn ervaring.