Ik moet voor mijn korte pony maximaal een 16 inch zadel, maar wil wel een redelijk zadel. Wow heb ik gepast en zou voor mij kunnen aanpassen maar of ik dat nou zo super vind? Met google vond ik deze site: http://www.theponysaddlecompany.com kent iemand deze zadels? Wat zijn de ervaringen? Andere kwaliteit 16 inch zadels mogen ook aangeboden worden.
Ik zou het tricky vinden een zadel uit Engeland te laten komen, zonder eerst te passen of zijn er fitters van dit merk in Nederland.
Ik heb ook een WOW gehad, ik was er niet erg gecharmeerd van, de onderhoudskosten waren enorm(luchtkussens die lek gingen ed, jaarlijkse checkups die een vermogen kostte). Maar goed een goed zadel kost ook wat!
Ik heb nu een zadel van het zadelatelier van Ninon Schutte, werkelijk een super zadel en ze leveren super kwaliteit en garantie.
Thorowgood is een soort 'tussen oplossing' tussen de 'goedkope zadels die niet passen' en de mega dure zadel die beter zouden zijn van kwaliteit en pasvorm. Ik heb een thorowgood besteld voor mijn c pony.