Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
max66 schreef:die van mij heeft ook een hoge schoft en eind van de winter had ze de schoft kapot geschuurd door de deken. Deze deken komt tot over haar schoft, tot aan haar hals dus.
Nu heeft de dekenwasserij een extra stukje bont gezet aan de binnenkant waar haar schoft zit. Nu heb ik eigenlijk het idee dat hierdoor de schoft alleen maar eerder open zal schuren?! Misschien hadden ze beter een "V" uit de deken kunnen knippen waardoor de schoft helemaal vrij blijft?!
Ik baal dat ze helaas niet zonder deken kan in de winter...
max66 schreef:daar was ik dus eigenlijk ook al bang voor. Ik zat eerder te denken om er een stukje gladde (voering?) stof in te laten zetten, dit glijdt tenminste. Of, zoals ik al opperde, een "V" eruit knippen zodat de schoft vrij ligt?!
Horseware schreef:Wug modellen vallen wel weer smaller dan andere modellen met de V voorsluiting. Dus op zich zijn het fijne dekens voor paarden met een hoge schoft, tenzij het paard in kwestie wat forser is bij de borst en/of een lage halsaanzet heeft.
Francieen schreef:Horseware schreef:Wug modellen vallen wel weer smaller dan andere modellen met de V voorsluiting. Dus op zich zijn het fijne dekens voor paarden met een hoge schoft, tenzij het paard in kwestie wat forser is bij de borst en/of een lage halsaanzet heeft.
mijne is een kwpner en niet heel breed is deze deken dan goed? ja toch?