Zwart dekje met lime kleurige bies ,.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mickydo

Zwart dekje met lime kleurige bies ,.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 07:17

Hai Bokkers ,

Voor mijn bijrijdster ben ik op zoek naar een specifiek dekje.
Zij gaat namelijk starten met mijn paard ( hartstikke leuk ) en wilt graag de kleur lime verwerkt hebben in haar wedstrijd outfit.
Nu heeft ze van mij een zwart wedstrijdjasje gehad zonder accent kleuren en heeft ze een zwart hoofdstel met lime onderlegd gevonden. Dus het begin is er.
Nu wil ik voor haar nog een dekje kopen , aangezien ik met een zwart met zilver dekje start dacht oww dan koop ik voor haar een zwart met lime dekje ... Niet te vinden..
Wie is er wel eens een dekje tegengekomen in deze kleurstelling en waar heb je hem vandaan , of wil je er misschien zelf wel vanaf :D
Een wit dekje met deze kleuraccent is niet echt een optie , als je namelijk een wit dekje op mijn paard legt dan kleurt mijn paard meteen geel :+ Hoe vreselijk is mijn paard ook gewassen heb, van een wit dekje winnen we het nooit

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 07:29

Er zij websites waar je een dekje kan samenstellen. Ik denk dat een lime kleurige biest daar wel mogelijk moet zijn.

Ik denk trouwens ook dat br een antresiet grijze dekje heeft met een lime kleurige rand. Maar ben hier niet zeker van

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 07:32

Laatst bijgewerkt door loisbr96 op 23-08-14 07:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 07:34

Kijk eens op FB bij Plastron's Plasta Lique, die maken alles wat je wilt, zoals je het wilt.
Ik heb een wit met zwart en turqouise set van haar en ik ben er nog steeds verliefd op <3 (Ze kan bijvoorbeeld ook lime in het jasje verwerken)

mickydo

Re: Zwart dekje met lime kleurige bies ,.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 07:53

Olafgek: ik heb inmiddels ook een mail gestuurd naar horze design , die maken idd ook dekjes .
Het dekje van BR heb ik gezien , maar die is idd grijs met lime bies. En grijs is nou niet de kleur die ik wil.

Loisrb96: Die dekjes ben ik ook tegen gekomen ,maar het gaat om dekjes om wedstrijden mee te starten . Dan vind ik zwart met kleur accent of wit met kleuraccent nog altijd het mooist staan.

Nientsje : dank je wel daar ga ik ook even kijken :)

IrishDraught

Re: Zwart dekje met lime kleurige bies ,.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:29

polypad is ook te bestellen zwart met een lime bies (geloof dat een bokker deze ook heeft maar weet niet welke)

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:13