Ik heb al meerdere dekens met hals die 300 grams voering hebben gevonden, maar voor de echte winters en een geschoren Shet vind ik dat toch net wat te koud.Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb al meerdere dekens met hals die 300 grams voering hebben gevonden, maar voor de echte winters en een geschoren Shet vind ik dat toch net wat te koud.
Borisje schreef:Nika Horsewear! Ben ik helemaal fan vanzijn goed waterdicht ook (al hoor ik soms anders, bij mij zijn ze nooit doorgelekt bij 24/7 buiten)
ik had aan 2 x200 gram genoeg en dat was de winter met veel sneeuw. Was ook zonder hals trouwens. Wel twee dekens. 
apollootje schreef:Waarom niet bijvoorbeeld een 200 grams deken met een 200 grams halsdeken erover?
Heb je een dubbele deken tegen evt doorlekken. En het is algemeen bekend dat laagjes de beste isolatie is voor lekkere warmte
Ik heb een ongevoerde en 200 grams gevoerde deken met hals, dit kan ik met alles combineren zodat ik altijd wel een goede warmte heb.
LukieBradley schreef:Mijn shet is iedere winter geschoren en heeft gewoon 300 met hals van nika en nergens last van
LukieBradley schreef:Zeg mijn Shetlander is een Zeikerd hoor.
Altijd ziek en onderweg als hij het niet heeft
Terwijl dat soort toch winterhard moet zijn.
Maar je zegt dat je al een 200 grams heb.
Waarom koop je dan niet gewoon een stal deken of onderdeken voor daar onder.
Je hoeft er toch geen 2 extra te kopen?

ZusJacobs schreef:Ik heb (of nouja.. had) hier een zieluge pony.. die had twee keer 370 op met twee halzen. Die stond echt snel te bibberen! gevoelig ponietje![]()
Ik zweer bij Rhino/bucas e.d. Heb er veel plezier van (gehad)!