"kledingbak" voor paarden spullen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ifever

"kledingbak" voor paarden spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 13:54

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag voor kleding heb je bijv een kledingbak nu was ik benieuwd bestaat zoiets ook voor paarden spullen.

Ik heb hier wat halsters dekens dekjes en andere zooi liggen die nog goed te gebruiken zijn maar heb geen zin om het te verkopen/mee te gaan leuren. Het is allemaal nog prima te gebruiken dus weg gooien vind ik dan weer zonde.

Ik woon in zuid holland omgeving Rotterdam graag in deze buurt of misschien is er een goed doel die het daadwerkelijk voor "arme" paardjes gebruiken.

Ben benieuwd! Dan ben ik er vanaf en andere zijn er weer blij mee :)

Groetjes

Carlijn101

Re: "kledingbak" voor paarden spullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:55

Er zijn wel facebook pagina's waar je ze op kan zetten, weggeefhandel.
Dan kunnen mensen het op komen pikken.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:55

Ponyopvang Lisserbroek (Kan je opzoeken op FB) kan vaak wel spullen gebruiken voor de Dravers.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:56

Je hebt hier op bokt ook een weggeeftopic misschien dat je ze daar op kan zetten

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:54

Ik weet niet hoe snel je het kwijt wil, maar misschien kan je bij horsetopshop (Hellevoetsluis) bij de tweedehandsmarkt wat overleggen.

Dit staat er (o.a.) op de site:
Citaat:
De eerstvolgende tweedehands beurs is op vrijdag 3 en zaterdag 4 oktober 2014. Het inleveren van de spullen kan van 8 september t/m 1 oktober 2014.

In de week na elke tweedehands beurs, gaan wij lijst voor lijst uitzoeken wat er verkocht is. U krijgt in diezelfde week een e-mail zodra uw lijst uitgezocht is. U dient uw niet-verkochte spullen dan binnen één week op te halen. Zijn de spullen niet binnen één week opgehaald, doneren wij ze aan een goed doel.

Dus misschien willen ze de spullen sowieso wel aannemen voor het goede doel.