Haftwachs, ook voor onder je kont?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Haftwachs, ook voor onder je kont?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 11:21

Hallo,

Ik ben laatst jarig geweest en heb toen van Divoza een kadobon gekregen. Aangezien ik niet echt iets nodig heb maar toch gebruik wil maken van de bon ben ik eens gaan kijken wat er allemaal voor een klein prijsje te koop is.

Ik zag o.a. Haft Wachs, wax voor op je zadel voor een stillere beenligging. Nu zou ik dat erg goed kunnen gebruiken voor mijn benen, maar ook voor mijn kont aangezien ik met rijbroeken zonder leren zitvlak nog wel eens wil "glijden". Echter staat er in de omschrijving van het product dat het voor op je laarzen/zadel is en staat er niet of je het ook op je rijbroek kan gebruiken.

Ik heb bokt afgestruind maar kan nergens vinden of de wax-vorm vlekken maakt op je kleding. Is er iemand die mij dit weet? Divoza heeft alleen de wax-vorm en niet de spray-vorm, anders had ik die uiteraard besteld.

Groetjes!

mavantos

Re: Haftwachs, ook voor onder je kont?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:23

Ik zou het niet op je rijbroek smeren. Dat wordt denk ik echt een vieze boel!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 11:27

Ja naja de bedoeling was ook niet om het op me rijbroek te smeren maar op het zitvlak van mijn zadel. Uiteraard komt dat dan in contact met mijn rijbroek.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:56

Ik meende dat ik dit laatst in een ander topic ook heb gelezen, niet zo heel lang geleden. Was volgens mij Schoentje die dat ook gebruikte. Misschien even zoeken op haar naam?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 23:13

Bedankt, ik ga gelijk even kijken!