Ik weet dat er al heel wat topic zijn voor shetland spullen ect. Deze heb ik allemaal doorgespit (die ik kon vinden) maar kom er maar niet uit. Ik heb 2 mini shetjes waarvoor ik hetzelfde hoofdstel wil. Ik kan nergens hier op internet of in de ruitershops een hoofdstel vinden.
Ik zoek een zwart hoofdstel dat wit onderlegt is en een mooie bling frontriem. De frontriem kan ik er ook los bijnemen.
Op https://ruitersportwinkel.eu/ hadden ze precies het hoofdstel wat ik wou in mijn maat maar deze staat er helaas niet meer tussen.
Weet iemand misschien nog een site waar zulk soort hoofdstellen in mijn maat te koop zijn? Het liefst niet te duur mijn buget is niet al te veel helaas

Zovast bedankt voor jullie hulp.

Het hoofdstel dat er op lijk is alleen in de maat Shet en ik met echt mini shet hebben anders licht het bitje niet helemaal goed
Ik was dus echt zo blind want heb die niet gezien
Ik kan hem opschrijven, Ik zoek natuurlijk nog wel even verder naar het hoofdstelletje was ik eigenlijk wil want heb ze nu nog niet perse nodig. Kan ik die echt niet meer vinden dan is deze een mooie oplossing